Üdvözüljük Honlapunkon!
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti. Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
Üzemeltető: Nobu Tech Kft.
Székhely: 2524 Nagysáp Dózsa György út 27.
Adószám: 23022290-2-11
Szerződés nyelve: magyar
Elérhetőség: nobuarms@gmail.com
Honlap címe: www.nobutech.hu
Telefon: +36 70 394 4897
Számlavezető bank: Unicredit Bank
Bankszámlaszám: 10918001-00000094-68610000
Tárhely szolgáltató : Unas Online Kft.
9400 Sopron, Kőszegi út 14.
E-mail: unas@unas.hu
Internet: www.unas.hu
1. Alapvető rendelkezések:
2. Árak:
Az árak Bruttó árak áfa tartalmuk 27%. Forintban értendőek. A megjelenített termékek online és személyesen vásárolhatók meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
3. Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Weboldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
4. Szállítás
Szállítási költség:
Magyarország területén belül:
Házhozszállítás esetén az árak így alakulnak
A szállítási költségek a vásárlóval minden esetben egyeztetésre kerül.
A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi
A raktáron lévő termékeket 2-3 munkanap (utalás esetén az összeg beérkeztét követő 2-3 munkanap) alatt házhoz vagy a kért csomagpontba szállíttatjuk.
Minden csomagról emailben értesítjük önt, és a legrövidebb idő alatt küldjük.
A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Számlát a csomaggal és e-mailben küldjük amennyiben rossz emailcímet adna meg ugy a számla nem jut el a vásárlóhoz. Kérjük vegye fel velünk ez esetben a lehető leghamarabb a kapcsolatot. Rossz emailcím megadása után felelősség a vásárlót terheli!
5. Lehetséges fizetési módok
6. Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Lévai Péter
7. Elállási jog
A nobuarms.hu webáruház a szolgáltatásai terén törvényesen a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletben foglaltak szerint jár el. Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján Ön egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldése esetén (a visszaküldés költsége a Megrendelőt terheli) követelheti a kereskedőtől az Ön által kifizetett összeg visszatérítését.
A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
A fogyasztó a szerződéstől 30 (harminc) naptári napon belül indokolás nélkül elállhat.
Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére. A szerződéstől való elállás esetén a megrendelő nem köteles az eladó kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlané és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatja elállási jogát.
Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
Ha a tájékoztatásra a meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra rendelkezésre álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget (a termék vételára) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (szállítási költség). A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A fogyasztó elállási szándékát szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) és e-mailben is kifejezésre juttathatja.
Javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsa fel és azt őrizze meg a számlával és egyéb okmányokkal együtt az elállási határidő lejártáig.
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot:
A szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a tizennégy naptári napos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
Olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ.
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
a vásárló nevét, címét,
a termék megnevezését, vételárát,
a vásárlás időpontját,
a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
a vásárló nevét, címét,
a termék megnevezését, vételárát,
a vásárlás időpontját,
a hiba bejelentésének időpontját,
a hiba leírását,
a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
RÉSZLEGES ÉRVÉNYTELENSÉG, MAGATARTÁSI KÓDEX
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.
Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe
--
Bujdosó Norbert
Mobil: 70/394-4897